En helt underbar dag

Inlägget skrevs: 2009-04-23 i: Frida Emelie Klockan: 20:30:38 Kommentarer 0
Idag har det varit en helt underbar dag! Först träffade jag upp Zandra i Gamla Stan och vi gick och satte oss på ett fik vid Järntorget. Jag tog en bakpotatis med Skagenröra och hon en kopp kaffe. Ljuvligt gott var det och riktigt vårvarmt och skönt :)
 
Sedan blev det en hel del shopping, lite halvspontant för både mig och Zandra tror jag, dock mest för mig.. Blev två baslinnen från Cubus, en body från Gina Tricot och en blommig enkel bomullsklänning från samma affär. Sedan gick jag till Centralstationen, avnjöt en kall Pepsi och sedan kom Hanna som en riktigt solstråle :)
Vi åkte hem till mig en sväng och begav oss sedan in till stan igen och käkade middag på Taco Bar, tog en nachotallrik som var mycket god :) Sedan satte vi oss på en bänk i solen en stund, dock var det rätt kallt så gick in på Åhléns och strosade runt ett tag istället innan det var dags att bryta upp och bege oss åt varsitt håll.

Dagen kan sammanfattas som att den varit toppenmysig :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt