Trigonometri in my heart

Inlägget skrevs: 2008-09-06 i: Frida Emelie Klockan: 15:36:53 Kommentarer 0

Usch och fy.

Bilresan igår gick sakta men säkert. Bilköer mest hela vägen tio mil från Stockholm. Olycka i Örebro så vi blev sittandes stilla i femton minuter och sen kö och kö och kö. Inte bara vi som var ute på vägarna helt enkelt. Vi kom i alla fall fram och fick grillat (precis det jag hoppats på!!) och sedan dubbla efterrätter. Vid tio åkte vi ut till stugan, bäddade och grejade på och hoppade i säng. Klev upp strax efter nio imorse, satte mig och räknade lite trigonometri och sedan blev det frukost och in till stan. Morbror kom förbi, det blev lunch och sedan kom även moster. Jag och Maria skyndade oss ner på stan, köpte en klocka och ett par skor, sedan tillbaka till mormor&morfar där kusin+pojkvän var. Räknat en och en halv timma nu, börjar gå lättare och lättare men än har jag inte vågat ge mig in på det som är lite mer avancerat, väntar tills Johanna är färdig med all matlagning. Alldeles strax ska vi åka upp till Gunnarskog för mer umgänge, vet dock inte alls hur länge vi blir där eller något. Ikväll måste jag nog försöka räkna lite mer i alla fall, sen vill ju se dansgrejset på fyran klockan nio.

Förövrigt så regnar det. Regn är usch, tur jag tog mitt parpaly. Ska försöka köpa en dammsugare innan vi åker hem också så kan de skjutsa mig hela vägen hem imorgon. Jag skulle veeerkligen behöva en dammsugare nununu och vill inte vänta. Sen blir det nog lite mer matte också.

För övrigt är det GULD värt med en nykter helg!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt