Snart hemgång (åk)

Inlägget skrevs: 2008-09-07 i: Frida Emelie Klockan: 12:43:57 Kommentarer 0
Dagen började likadant idag som igår. Det blev lyxfrukost på altanen i sommarstugan, ihoppackning och sedan åkte vi in till stan. Jag har jäklats lite med trigonometrin, ingen höjdare. Glömde hälften av papperen så kommer inte riktigt ihåg hur alla uppgifter ska lösas.. Illa, illa. Johanna har hjälpt morfar att baka bullar så nu luktar det nybakt och gott :) Blir snart lunch också tror jag, pytt i panna :D Jag, Johanna och Tobias har nyss varit ute och plockat lite äpplen som vi ska ta med oss hem, oturligt nog hade äppelträdet blivit angripet av mögelsvamp så det fanns inte så många friska äpplen kvar..
På vägen tillbaka ska jag försöka handla lite och förhoppningsvis stanna någonstans så jag kan köpa mig en dammsugare, det skulle som sagt behövas. Sedan väntar trigonometri halva natten, som det känns nu. Hoppas dock på att det ska lätta lite när jag ser anteckningarna. Bara jag lyckas skrapa ihop sex poäng imorgon är jag toknöjd och i så fall blir det till att fira :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt