Oj oj vad tiden gått fort.

Inlägget skrevs: 2008-09-04 i: Frida Emelie Klockan: 18:14:56 Kommentarer 3
Längesen jag skrev nu, varit så grymt mycket annat att tänka på. I fredags hade vi gasque med Vasakronan ute på Lilla Essingen, en grymt trevlig kväll som avslutades med taxi och besök på Olssons Video vid Odenplan. Vid två gick en tapper kvartett (jag, Magda, Maria och Daniel) mot Max på Norrmalmstorg. Det tog sin lilla tid och vi han med en hel del skitsnack på vägen och Maria cyklade in i en bil. Efter lite mat upptäckte vi att klockan redan var fyra så vi började bege oss hemöver. Daniel skjutsade en packad Magda på cykeln upp till T-centralen och jag och Maria tog en snabb promenad till Östermalmstorg. Man var tacksam när man ramlade inför dörren vid fem och äntligen fick sova! efter en 08.00-05.00 dag! På lördagen gick jag och Maria på stan och jag shoppade lite smått och gott. Efter det blev det bio med Hanna, Amanda och Stina. Vi såg Batman och den var king :D Efter filmen begav jag mig hemåt för att sova medan de begav sig på fortsatta festligheter. I söndags genomförde vi vårt n0lleuppdrag, hemligt tills vidare men har ett par bilder att slänga upp efter den 13e! :p Det var ju inskrivning i fredags så i måndags började skolan på riktigt, matte 8-10 och sen föreläsning i samhällsbyggnadsprocessen 12-15. I tisdags var det matte 8-17 (!) och sedan direkt på n0llepubrunda. Vi började i oAsen, vår egen sektionspub och drog sedan vidare till Bergs, Maskin, Kemi och Flyg innan vi avslutade kvällen med massa dans och galej på oAsen. En grymt rolig kväll med mycket att dricka. Igår hade vi föreläsning och studiebesök med samhällsbyggnadsprocessen och på eftermiddagen gick vi igenom vår gruppuppgift. Min grupp ska skriva en kursuppsats om infrastrukturen i Hammarby Sjöstad, funny? Njaee. Hade ju kunnat få ett roligare ämne liksom.. Igårkväll åkte jag till Johanna för mat och mattehjälp. En del frågetecken suddades ut och det känns inte liika hemskt inför kontrollskrivningen på måndag nu. Idag hade vi matte 8-15 och jag satt som ett frågetecken hela dagen, för trött för att ens orka koncentrera mig.. Imorgon efter lunch följer jag med systrarna+Tobias till Arvika så jag räknar med att få dunderhjälp i helgen. Men som vår mattelärare sa - "har ni hängt med under resten av veckan bry er då inte om det jag sagt idag, plugga er inte trötta inför KS:en då går det aldrig bra". Han är en skön liten gubbe :)

Nu ska jag kirra lite mat, blir nog pastasås idag. Sen måste jag städa också, knappt varit hemma på tre veckor så ser verkligen ut som hus i helvete men det går nog att åtgärda på ett naffs. Efter det ska jag kolla igenom den förbenade trigonometrin lite, packa inför imorgon och sist men inte minst unna mig det senaste OTH som jag ännu inte hunnit se!

Ska försöka mig på lite bättre uppdatering framöver men det är inte lätt när det är så mycket annat som snurrar runt omkring. Hoppas att allt är kung hemma!!

PUSS :D
Skickat av: Luris

Hej snygging ;P

Jag såg det senaste oth avsnittet nyss, jag skrek som en galning när jag fick se vem han villa gifta sig med, såå bra! ;D

Hoppas allt är bra med dig och att vi har tid båda två att prata med varandra nån jäkla gång? ;D

Skickat: 2008-09-04 Klockan: 22:38:58
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/

Skickat av: Luris

Jaa men snälla säg inte sådär :( De måste gifta sig annars dööör jag! ;P

Aha jo det läste jag, trevligt trevligt :) Ja det är bara att ringa :D

Skickat: 2008-09-05 Klockan: 08:54:58
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/

Skickat av: Elin

VISST VAR DE KUNG?:D

Skickat: 2008-09-05 Klockan: 10:21:16
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt