Oj oj oj, det bultar och det bankar.

Inlägget skrevs: 2008-09-24 i: Frida Emelie Klockan: 17:27:46 Kommentarer 0
Hoppas jag klarade krysstentan,
det kändes inte alltför svårt så det ska nog kunnat gå vägen. Vi hade två timmar på oss men vi var färdig redan efter tjugo minuter (det var bara trettio frågor) men var ändå tvugna att sitta kvar till klockan två. Jag cyklade direkt till Ica här på Gärdet och handla massa, massa mat. Sen har jag gjort storkok med fiskssoppa, himla god blev den, och en massa kycklingwok. Så nu har jag en 10-15 matlådor, feels good :) Speciellt som det är mycket framöver och redan som det är nu hinner jag inte laga mat varje kväll, än mindre matlåda.

Ikväll är det Stand Up på SysteroBror som varje onsdag. Grymt sugen på att gå men samtidigt vet jag inte. Huvudet bankar, jag är grymt trött och det vore skönt med en mysig hemmakväll och det nya avsnittet av OTH. Samtidigt är det Tomas Järvheden ikväll och för tjugo kronor känns det värt, han är ju grym! Ska vänta på att Malin sms:ar efter de spelat volleyboll med S-IF och säga hur de ska göra, sen får jag se helt enkelt.

Nu ska jag ta en promenad till Ica och posta ett brev och titta om de har någon Ben & Jerry's, det är jag värd :) Dessutom kan det vara skönt med lite frisk luft :)

2 dagar tills Linn och Gustav kommer :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt