Kort om gott om helgen

Inlägget skrevs: 2008-09-21 i: Frida Emelie Klockan: 21:28:50 Kommentarer 0
Fredag
Blev som sagt spontanfest med Louise. Vi förfestade på bra här hemma hos mig innan vi drog till Östermalmstorg för att möta upp Arvid och hans två Umeå-kompisar. Vi drog till en bar på Birger Jarlsgatan där vi hänge tills de stängde. Det var trevligt även om det flesta var liiite äldre än oss. När det stängde var vi inte alls sugna på att splittra och åka hem så vi beställde en taxibuss och åkte ut till Spånga (lååååångt, dit tar man sig med pendeltåg och sedan buss). Där fortsatte festandet och vi la oss vid sex på morgonen.

Lördag
Alla vaknade runt nio, alla var fortfarande fulla. Vi bäljde i oss lite vatten och begav oss sedan på en promenad för att ta currybussen till Spånga station. Därifrån blev det pendeltåg in till centralen och sedan tunnelbana hem. Hann duscha, bli lite bakis och sedan var det dags att åka mot stan igen. Mötte upp pappa, Eva, Johanna, Tobias och Maria och vi gick och fikade. Tog bakpotatis med skagenröra, dumt val när man är bakis och kunde bara äta lite potatis. Räkor var jag inte alls sugen på :s Efter en massa cola kände jag mig piggare och när det var dags att splittra kilade jag och Maria för att shoppa lite. Blev ett par chinos och en tischa :p Åkte sedan hem till henne, sov en stund sen blev det pizza och massa annat gotta innan jag åkte hem vid tio - för att sova :D

Söndag
Imorse klev jag upp vid nio och satte mig för att plugga lite SBP. Plöjde igenom lite sidor men himla tråkigt var det. Strax innan tolv promenerade jag till skolan där jag har suttit hela eftermiddagen, försökt lösa vår matteuppgift men det blev bara fel hela tiden. Damn :s
Vid fyra packade jag ner och åkte till Johanna där Maria redan var. Det blev potatisgratäng och kyckling i dragonsås, mums :D Sedan tittade vi på en bra film (kommer ej ihåg vad den heter) och åt daimglass. Riktigt gott :) Nu ska jag renskriva lite på hemuppgiften innan det är dags att sova. Kom på att min cykel fortfarande är på skolan sen i fredags också så blir till att gå imorgon eller åka omväg med tuben, dryyyyygt!


Idag ringde Fanny också och vi tjattrade på ett bra tag, det var myyyyyys :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt