Hos sis

Inlägget skrevs: 2008-09-30 i: Frida Emelie Klockan: 19:42:08 Kommentarer 1
Idag var jag duktig och satt kvar en och en halv timme på räknestugan. Sedan mötte jag upp Johanna som varit på KTH hela dagen på något slags seminarium och så tog vi tunnelbanan hem till henne. Stannade på Konsum och köpte korv och makaroner sen blev det middag. Kom på att jag inte ätit det sen jag flyttade ner!!

Nu har vi suttit och pratat och inte gjort mycket alls, laddat ner senaste av GG som vi snart ska kika på :) Sen ska jag nog börja röra mig hemåt så det inte blir alltför sent ikväll. Ska handla lite på vägen också för imorgon ska vi ut i "skogen" (en liten skog med ett tjärr bredvid skolan) på fältövning. Ska studera olika marktyper och vatten. Min grupp börjar inte förrän tio heller så det ska bli gött med sovmorgon :D
Imorgon kväll har vi även planerat tacos- och pluggkväll hos Louise, ska bli mycket trevligt :) Förena nytta med nöje är ju alltid bra, två flugor i en smäll.

Juust, imorse när jag cyklade till skolan var det frost på gräsmattorna. FROST!! Sinnessjukt. Eller mer som daggliknande frost kanske. Dels vid ridstadion och sen fotbollsplanen på Östermalms IP, där de höll på att klippa det frostiga gräset. Puckon? Kör helhjärtat med mössa och vantar nu också, kommer verkligen inte ha några resurser att ta till när den riktiga kylan kommer.. :/

Fanny, jobba hårt för tv:n, jag håller tummarna!
Z, jag veet. Jag är latare än jag vill verka. Dessutom behövs ett terminskort om man har familjemiddag i Liljeholmen två dagar i veckan, liiite långt att cykla.

Nu ska jag koka lite varm choklad och rigga datorn för film!
Skickat av: Emma

Frost? Haha de har vi inte änns uppe här i norrland ;) Vad har du flyttat till för håla då? ;)

Skickat: 2008-10-01 Klockan: 16:12:47
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt