Helvetesgrannar..

Inlägget skrevs: 2008-09-07 i: Frida Emelie Klockan: 21:05:57 Kommentarer 3
Bilresan hem var dryg men gick bra. Vi åt godis tills vi alla fick sockerchock och blev helt crazy, poppade en massa musik och så försökte jag stundtals räkna något mattetal. Jag lyckades även hitta en dammsugare på ICA Stjärnhallen, happy Frippi :D:D När jag kom hem kirrade jag matlåda tills imorgon, orkade inte göra något avancerat så blev makaroner och köttbullar helt enkelt :) Nu har jag suttit och pluggat ett tag och det lossnar mer och mer, skönt! Jag undviker fortfarande de svåraste grejerna, det + allt nytt vi börjar med imorgon får jag beta av under veckan helt enkelt. Det jag stör mig på är att det inte riktigt är någon "plugg-ro". Folk spelar musik på högsta volym och jag behöver knäpptyst om jag ska kunna koncentrera mig. Ska försöka en stund till, sen städa lite och sova. Måste ju vara pigg och fräsch imorgon :p Blir även en heldag på skolan, ända fram till sent på kvällen tror jag eftersom vi ska arbeta med vår kursuppsats..

Och Lurfilur, försökt ringa dig nyss men din telefon är ju avstängd din lilla lort! :p

PUSS!
Skickat av: E,k

Skickat: 2008-09-07 Klockan: 22:35:17
Skickat av: Elin

Gick ju bra det där med första kommentaren;) Men frippi! du får väl använda öronproppar;)



jaa, flickorna på mallin, de kan ta sig i h...;) jag tror jag är lite avis:P

Skickat: 2008-09-07 Klockan: 22:36:41
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/

Skickat av: Luris

haha såå typiskt för jag hade den inte avstängd länge heller, tyyypiskt!

Skickat: 2008-09-08 Klockan: 13:33:30
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt