Helgalen dag

Inlägget skrevs: 2008-09-27 i: Frida Emelie Klockan: 02:19:08 Kommentarer 0
Det blev en helgalen dag!

Vi var i skolan från 9-11, sedan tog vi helg. Satt i oAsen ett tag med Magda och Susanna innan jag åkte in mot stan för att möta Linn och Gustav :) Vi åt på Pizza Hut, strosade runt (blev lite shopping) och hann även med att träffa Jens som väntade på en buss mot Härntan. Mötte upp Louise och Robert vid tre och sedan även Malin och Magda. Jag och Magda köpte med oss Burger King innan vi åkte tillbaka mot skolan igen vid halv sex för att titta på nollespex. Sedan blev det spontan utgång eftersom "Sommar" på Odenplan hade bartömning, öl för 25 spänn - som campus priser! Drog vidare till Ego där vi hängde resten av kvällen, sprang även in i syster - en riktig överraskning från ingenstans! Kom precis hem. Drygt att behöva vänta 10 min på tunnelbanan vid Rådmansgatan och sen ytterligare 10 min på centralen, tacka vet jag avstånd då man kan ta en promenad hem.. Nog hade det gått, var inte så långt bort, problemet är bara att jag förmodligen inte hade hittat..

Nu ska jag sova och ladda om inför morgondagens fest :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt