För er som inte visste det

Inlägget skrevs: 2008-09-23 i: Frida Emelie Klockan: 16:54:37 Kommentarer 0
Utdrag ur Vår Kokbok

STEKA KORV
Drag skinnet av falukorven, skär den i cirka 1 cm tjocka skivor.
Värm en stekpanna, men låt den inte bli het. Lägg ev i lite fett. Lägg i korven och stek på medelstark värme tills den fått lite färg på båda sidor.




Kokbok för dummies, vem kan INTE steka korv? Antingen lyckas man eller misslyckas man. Tycker det var lite roligt skrivet bara. Nu har Johanna i alla fall skänkt sin kokbok till mig så jag ska kunna göra festlig fisksoppa imorgon, mums :) Läst och läst i eftermiddag, tog en liten nap på soffan också men blev väckt på order efter tjugo minuter. Snart blir det mat tror jag sen fortsatt plugg innan vi ska avnjuta GG.

Just, måste slänga in ett citat från min mattelärare Börje från imorse också då vi hade genomgång om derivator. Vi vek oss av skratt!!
"Man matar hönan med ett x-värde
så värper den ut ett funktionsvärde"

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt