Äntligen fredag!

Inlägget skrevs: 2008-09-12 i: Fotografier Klockan: 20:50:27 Kommentarer 0
Den här veckan har varit lite lagom seg. Matten har gått lite tyngre, det har blivit lite sömn och dessutom har vi haft vår kursuppsats att skriva - för min grupp om sopsystemet i Hammarby Sjöstad. Inte okej.

I onsdags stannade vi kvar på skolan. Eller först åkte vi in till stan för att leta klänningar, utan succé. Vi mötte upp faddrarna Anders och Louise och gick och köpte sushi sen satte vi oss i L och åt. Efter det kilade vi bort till Syster o Bror där det var stand up show. Det var grymt mycket folk och riktigt trevligt. Det slank ner ett par öl också, farligt farligt. Jag var dock så himla trött så drog hem redan strax efter tio, innan det var slut. Somnade på stört och trots det lyckades jag försova mig igår. Dock vaknade jag kvart över sju så hann ju i tid. Magda däremot hade lyckats att INTE vakna av sex stycken väckarklockor så hon kom inte till skolan förrän efter lunch. Igår stannade min grupp kvar en stund på skolan för att skriva på uppsatsen sen åkte jag hem till Maria en snabbis för att låna ett par klänningar tills imorgon. Nu har jag nog slutligen bestämt mig för en av mina egna men det är inte lätt inte. Så svårt att veta standarden och vad alla andra kommer ha på sig.

Ikväll blir det hur lungt som helst. Var på stan en snabbis efter skolan. Köpte ny mascara och strumpbyxor tills imorgon. Har lagat god middag, kyckling med wokgrönsaker och quinoa sen har jag precis lagt upp lite S'agaró bilder på facebook, miss that time! Borde ta tag och städa också, sagt det flera dagar nu och visst har jag plockat men det är i behov av en dammtorkning och dammsugning, inte kul. Förmodligen lär det inte bli av ikväll heller om jag känner mig rätt.

Imorgon har jag bokat tvättstugan 8.30-11. Ska bli skönt att äntligen få tvätta, även fast jag tvättade lite i helgen hos mormor och morfar. Sedan ska vi vara hos Louise i vår klass redan klockan två för att börja förfesta. Det betyder att håret ska vara fixat, klänningen på och man ska vara make:ad. Känner att det kan bli lite småstressigt men det löser sig nog. Vi ska vara på skolan redan klockan fyra och vi vill ju hinna förkröka lite och då får det bli som det blir helt enkelt. Klockan fyra ska våra n0lleuppdrag redovisas, ska bli roligt att se vad alla andra gjort! Sedan ska jag försöka få vår film av Hans och slänga in den så ni också får se! Sedan klockan sex serveras fördrink och då blir det gasque och sedan efterkör. Hoppas på att vi får slänga våra västar imorgon också men man kan aldrig vara säker.

Have a nice evening!





I miss that time..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt