Ännu ett par skor

Inlägget skrevs: 2008-09-25 i: Frida Emelie Klockan: 17:58:39 Kommentarer 1
Jag är hopplös...

Följde med Magda på stan idag, vi åkte in vid två. Hon skulle klippa sig så under tiden strosade jag runt lite. Har varit så himla varmt och skönt här idag också (satt ute och åt på lunchen) så jag köpte en glass och satte mig och myste i solen. Man fick nästan vårkänslor, trist att det faktiskt är höst. När hon var färdigklippt, mycket snygg blev det, strosade vi runt i lite affärer. Målet var att hon skulle hitta en klänning att ha på lördag, sen behöver hon ett par vinterskor också. Självklart var det jag som hittade skor.. Har velat ha ett par uggs bara för att de är så varma men det får jag inte för mina kära stockholmsvänner, det är ocoolt. Så jag hittade ett par skor på Din Sko istället, ett par låga men ändå varma och med supertjock iläggssula :) Sånna där man kan glida runt i när det börjar bli kallt och man är less på stövlar.

Nu har jag precis kommit hem. Ska snart värma mig lite wok till middag och sen får vi se vad det blir. Ska städa lite tills imorgon och sedan blir det antingen till att plugga lite matte eller åka till Louise och titta på "Vi hade i alla fall tur med vädret". Film känns helt klart som ett bättre alternativ, frågan är bara om jag orkar åka iväg..

Imorgon kommer Linn och Gustav :) Sedan får jag förmodligen träffa Z på lördag också, äntligen!
Skickat av: Elin

Ja, det brukar lösa sig. Man får väl ge det lite tid bara. Hur har du det? Trivs du med utbildningen?

Ja men du vet, vi kommer gärna och hälsar på! :)

Skickat: 2008-09-25 Klockan: 18:33:27
Bloggadress: http://lovefromtrondheim.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt