Fit for fight

Inlägget skrevs: 2008-11-23 i: Frida Emelie Klockan: 13:59:36 Kommentarer 2
Jag förstår inte hur jag klarar alla månader utan träning?! Att gymma måste ju vara bland det bästa som finns! Att få pressa musklerna, pressa sig själv att göra de sista repetitionerna även fast man skakar och sen känna känslan efteråt - att man klarade det! Har avklarat en timme på gymmet nu. Satte på stereon med Rock-klassiker, vet inte riktigt vad det var för en kanal men den gav en härlig motivation! Sen körde jag igång! Ufall, triceps, biceps, bänkpress, lastdrag, situps med medicinboll och rygglyft. Nu känner jag mig som en helt ny människa, så grymt skönt! Nu jäklar ska löshuden bort och musklerna tillbaka till sin rätta plats! Beach 2009 - here I come! ;)

Kan även meddela att stormen är på ingång, om det nu skulle bli någon sådan. Det snöar, det har börjat blåsa och himlen är helt grå. Dessutom känns det som att molnen rör sig i überfart! Gick precis in på SMHI också, det skulle inte ha börjat snöa förrän ikväll men kung Bore vill annat. Dessutom ska det snöa hela långa dagen imorgon, myys :)

Nu blir det lunch sen ska jag bege mig ut i snön och hem till syster för att plugga matte och äta middag!





Skickat av: Systeryster

Men beach 2008 har ju redan varit! ;)



Saknar dig oxå vännen! <3

Skickat: 2008-11-23 Klockan: 23:56:07
Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/

Skickat av: Linn

Fan va stolt jag blir...

Nu är det fasen dags för mig också.



Saknar dej

Skickat: 2008-11-24 Klockan: 18:20:15

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt