Trött och slut

Inlägget skrevs: 2008-11-03 i: Frida Emelie Klockan: 18:30:17 Kommentarer 0
Idag är inte min kropp med mig. Jag är trött och slut. Imorgon är det första kontrollskrivningen i Envariabelanalys. Det känns inte alls bra faktiskt, har inte alls hunnit med att räkna alla uppgifter. Tänkte göra ett sista ryck ikväll men nu känner jag mig totalhängig. Har suttit och nyst hela dagen, en förkylning är nog på g sen har jag ont i huvudet och öm i kroppen. Har nyss ätit lite, baconsås med champinjoner och sockerärtor :) Det var gott. Jag kan jag :)

Sprang runt på stan förut idag också för att leta kläder till på fredag. Min kropp var inte alls upplagd för det men jag hade inte så mycket val. Imorgon ska jag inventera på H&M och på onsdag åker vi till Arvika. Till slut köpte jag i alla fall en kjol och en polotröja på H&M. Det blir fint.

Nu ska jag tagga till mig lite sen försöka räkna lite gränsvärden och shiiiit.






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt