Sovtajm

Inlägget skrevs: 2008-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 21:39:35 Kommentarer 4
Duktig som jag är har jag suttit och renskrivit matteanteckningar istället för att titta på mer serier. Det går sakta men säkert framåt, kan väl inte påstå att jag förstår så himla mycket mer men jag gör mitt bästa i alla fall. Jag ser inte framemot morgondagen på något sätt, önskar att jag bara fått stanna hemma under täcket.

Nu är jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Blev inte mycket sömn inatt så har nog en hel del att ta igen. Dessutom måste jag se till att få i mig ett par extra timmars sömn så man orkar med Louise fest på fredag. Nu blir det dusch sen sängen.





Skickat av: Anonym



Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



Hoppas du får en bra kväll:)

Skickat: 2008-11-19 Klockan: 21:50:58
Skickat av: Sofie

Haha, de va ju för du inte hade några serier att se vännen! :)

Skickat: 2008-11-19 Klockan: 22:50:48
Skickat av: sawja

det håller jag verkligen med om, synd bara att vi aldrig fick se dendära udden och att vädret inte var på topp. Ja, huga. men nu har man ju lärt sig något iaf, ha alltid alla värdesaker på en! :P Nee, ussh, hört att det är massa snö i härnta, huga. Kraam! :)

Skickat: 2008-11-20 Klockan: 03:00:37
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Skickat av: sawja

nee blir inge samet, det är knappt nå folk där nu har vi hört på ryktesvägar och då är det inge kul, dit åker man ju för party :P så nästa vecka åker vi en sväng till koh chang :) ni va där va? vad tycker du om den ön? nå tips på grejer vi måst göra eller besöka?

Skickat: 2008-11-20 Klockan: 14:48:52
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt