Snö och sol

Inlägget skrevs: 2008-11-23 i: Frida Emelie Klockan: 11:46:28 Kommentarer 0
God morgon!
Fortfarande snö ute och när jag vaknade var det strålande sol! Nu är massa ruggiga, tjocka, gråa moln på ingång. Kanske har det något att göra med ovädret Fanny nämnde för mig igår? Hoppas inte.. För skulle det börja snöa nu skulle det inte bli plogat förrän imorgon kväll, snöröjning är inget de är superhaj på härnere. Idag tog jag mig en liten sovmorgon. Först hade jag tänkt kliva upp nio. Sen tio. Sen klev jag inte upp förrän elva. Slött jag vet men ibland får man vara det också. Nu ska jag i alla fall göra bot för mina synder, jag ska kila ner på gymmet och pressa mina stackars muskler en timme. Forfarande träningsvärk sen torsdagens träning men som vi alltid fått höra - smärta är skönt! Och är smärtan dessutom träningsvärk efter man gjort något bra, då är det extra skönt!






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt