Myskväll för 2

Inlägget skrevs: 2008-11-15 i: Frida Emelie Klockan: 11:43:19 Kommentarer 0
Igår bjöd jag Malin på paj. Den blev grymt god och vi hade det riktigt trevligt. Vi bestämde oss för att ta en tripp till Spånga eftersom Lankan (en kille i tvåan) fyllde år och det var galej där. Vi stressade iväg till tunnelbanan men ovana pendeltågsresenärer som vi är fick vi vänta tjugo minuter på tåget. När vi kom fram hade vi sån tur att vi fick hämtning. Det var en trevlig fest, trots att alla var småpackade och vi var helt nyktra. Det spelades guitar hero, snackades och var bara allmänt galej. När vi skulle in till stan inser vi att tågen slutat gå (?) så vi fick åka taxi, med världens skönaste taxichaufför. Han satte musik på max och vi satt och poppade hela vägen in till stan. Grabbarna skulle till nåt ställe på regeringsgatan så jag och Malin gick till tuben för att åka hem.

Idag har jag sjukt ont i halsen, det började redan igår. Och snuvig dessutom. Jag trodde att flunsigheten gått över men icke sa nicke, den är back big times. Känns som jag har ett sandpapper i halsen och det är inte helt trevligt. Resten av dagen ska jag ägna åt att läsa inför krysstentan på onsdag.







HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt