Hemmakväll

Inlägget skrevs: 2008-11-17 i: Frida Emelie Klockan: 18:25:17 Kommentarer 0
Efter mycket om och men och tjaffs hit och dit gick matteredovisningen i morse, mot alla odds, toppenbra!! Vi blev godkända eftersom allt var rätt och det var en lättnad! Vi hade nog inte kunnat bli gladare än så! Vi börjar även gilla vår norske Roy mer och mer. Att han är från Trondheim ger honom ett litet + i kanten..Synd bara att vår tid med honom är förbi! Nu är det ju Göran som gäller. Vi gick förbi hans kontor idag och det var bland det värsta jag sett. Emma, det såg precis ut som kontoret på Hemab om du förstår vad jag menar?

Min ångest inför onsdag dämpades även då jag märkte hur simpla de gamla krysstenta var, nästan idiotsäkra. Bara därför kommer de väl försvåra de massa i år, vår vanliga tur liksom.. Sen Louise åkt har jag bara myst på i vintermörkret med tända ljus och bra musik. Carolina Liar ekar ur min dator mest hela tiden, skönare musik får man leta länge efter. Ikväll ska jag fortsätta läsa lite mer sen blir det baskimej popcorn. Blev inga igår, däckade med detsamma. Ha en mysig kväll :)






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt