Ljuspunkt

Inlägget skrevs: 2008-11-27 i: Frida Emelie Klockan: 08:37:05 Kommentarer 0
Den här dagen innehåller en ljuspunkt.
Något som gör att den skiljer sig från andra dagar.

Idag ska jag nämligen möta upp Zandra när jag slutar, få en guidad tur på hennes skola och sen ska vi åka ut till Rymdvägen. Det ryktas om att det bjuds på tacos, det är riktig vardagslyx. Inte varje dag det. Sedan ska vi bara prata och mysa antar jag, umgås. Det ska bli något alldeles extra. Det är synd att man inte hinner ses mer när vi ändå bor här båda två nu, men jag har helt enkelt fullt upp med mitt och hon med sitt. Men nu, finally har vi en dejt!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt