Hösthängig

Inlägget skrevs: 2008-11-10 i: Frida Emelie Klockan: 21:36:02 Kommentarer 2
Idag är inte min dag. Framför allt inte min kropps. Ett virus är på g och det är nog bara att vänta ut det. Vid tre började jag få migrän och må illa sen gick det bara utför. När jag kom hem (efter att ha klarat mitt materialprov!) fick jag som frossa. Var tvungen att bädda ner mig och somnade på stört för att vakna vid nio. Nu ska jag gå och sova igen och hoppas på att det går över under natten, det sista jag vill nu är att vara hemma imorgon..


Måste även passa på att tipsa om att rösta på Jennie som Härnösands Lucia 2008. Lillnossen min :) Tror inte jag vet någon som skulle passa bättre och jag hoppas verkligen att alla röstar på henne! Det kostar 7 kronor + ev trafikavgift men det tycker jag att våran lilla tjej är värd!

För att rösta svarar ni antingen genom en talong som finns i Tidningen Ångermanland eller så skickar ni ett sms (mycket bättre). Ni skriver LUCIA H 5 och skickar det sedan till 72006


Jag är lite kluven angående helgen också. Zandra och c/o ska nog ut och jag är sugen på att hänga med. Samtidigt är det så mycket i skolan nu och det känns som pengarna bara rullar iväg. Snart är det ju jul också + att jag är sugen både på en ny mobil och en tv. Som sagt, kluven.


 



Skickat av: zäta

Det behöver inte bli så dyrt vännen, jag känner ju bartendern ;) och dessutom orkar du ändå inte plugga efter nio på kvällen. Det är klart du ska med, det vore grymt att ha dig där!

loveyou, as always!

Skickat: 2008-11-10 Klockan: 22:25:07
Skickat av: jennsan

Nämen sötfrida!:) Tack gumman, vad snäll du är! När kommer du hem nästa gång från Stockholm då?:)

Skickat: 2008-11-11 Klockan: 14:56:20
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt