Hopplöst

Inlägget skrevs: 2008-11-26 i: Frida Emelie Klockan: 22:45:43 Kommentarer 1
Varför börjar man aldrig i tid?
Varför tar man inte tag i saker?

Jag försöker och försöker. Pressar mig själv men ändå vill det inte gå vägen. Jag var nog helt enkelt inte mogen för det här, lurade mig själv. Allt känns bara så himla svårt och jag känner mig som den mest iq-befriade människan som vandrar på denna jord. Kanske det ändras efter en natts sömn? Knappast troligt men det är ju alltid värt ett försök..
Skickat av: jennie

Du får kämpa på Frida! Jag vet att du kan, du är klok:)

Men vilken dröm!;O Haha, shit. Bojkotta tamburmajorerna!! Btw, om du är hemma när vi har träning kan du väl komma och vara med någon gång?:)kram

Skickat: 2008-11-27 Klockan: 08:05:20
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt