En önskan

Inlägget skrevs: 2008-11-17 i: Frida Emelie Klockan: 21:11:08 Kommentarer 1

Ju mer jag tänker på det, desto mer sugen blir jag. Kanske är det för att de ekonomiska resurserna överhuvudtaget inte existerar och att tiden heller inte går att undvara. Ändå kan jag inte låta bli att drömma mig bort. Bort till varmare breddgrader där solen får steka huden och man blir gyllenbrun och fräsch. Bort från det här regnet, regnet som inte ens vill vara snö - det hade varit helt okej. Kanske är det för att Sara och hennes vänner är i Thailand nu som jag blir extra sugen, när man får se alla deras bilder och hur härligt de har det. Jag skulle nöja mig med en sista-minutenresa varsomhelst. Det behöver inte vara långt bort så länge det är varmt och skönt. Värme. Ett tag funderade jag på att ta en resa efter nyår men nu känns en tv mer som prio ett och som man lär sig redan vid barnsben - man kan inte få allt här i livet. Men det är en önskan..




Skickat av: sawja

gumman :) jag solar åt dig jag. Saknar lipe faktiskt, måste dit igen! Krabi däremot, fyfan vilket hemskt ställe, liknade bulgarien.. bläää

Skickat: 2008-11-18 Klockan: 03:16:48
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt