Värmen och solen får en att sprudla och le

Inlägget skrevs: 2008-05-10 i: Frida Emelie Klockan: 16:36:05 Kommentarer 0
Moas dop var riktigt fint och trevligt. Mycket folk var det också :) Vi satt på första parkett i kyrkan såklart och alla satt som papparazzis med sina kameror, såklart efter vi frågat prästen om vi fick ta kort när vi ville. Efteråt bjöds det på smörgåstårta, kaffe och kakor i församlingsgården och tro't eller ej men jag drack faktiskt kaffe! (?) Tror att jag kanske börjar tycka om det, konstigt nog. Det flummandes även en hel del med våra kameror här. Olle och Sara turades om att försöka ta fulkort på varandra med min kamera och sen drog även farbror Leif fram sin. Mycket trevligt var det :) Vi satt där i cirka två timmar och vid tre åkte jag hem. Jag och Sara blev lite besvikna att vi inte fick se när de öppnade paketen bara, brukar man inte få göra det? Aja, vi lär ju ändå få veta vad de innehöll.

Nu har jag städat det sista i vardagsrummet, bara mitt rum kvar men det går nog rätt fort eftersom det mest är kläder. Jag har även hunnit steka mig lite i solen, gosh så varmt det var! Klarade inte av att bara sitta så tog fram gräsklipparen och klippte gräsmattan på framsidan (kors i taket vad har det tagit åt mig?!) så nu hoppas jag bara att mamma ska se det fina resultatet :) Och att hon inte blev sur för att jag klippte och inte orkade kratta innan, det gick ju fin fint ändå.

Man blir så sprudlande glad av vädret, helt lovely :) Elin ringde för en stund sen så vi bestämde att vi ska bära ner utemöblerna när hon kommer, om mamma tillåter, så vi kan sitta ute ikväll. Blir nog helnice :D:D

Ha en fortsatt trevlig, härlig dag.
På återseende


Edit:
Burit ner och monterat ihop utemöbeln.             Check
Burit upp alla kartonger till lillstugan.                Check

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt