Uppe med tuppen

Inlägget skrevs: 2008-05-31 i: Frida Emelie Klockan: 10:22:28 Kommentarer 0
Mjaaa. Nästan i alla fall. Jag vaknade vid åtta av att morfar och Bibbi var igång och sen var det omöjligt att somna om. Jag låg kvar och drog mig till nio då mamma pallrade sig upp, den lyckosten som fått en dörr att stänga om sig så hon slapp allt oväsen! Vi klev upp och åt lite frukost, mums :D Satt ute på bänken på altanen en stund, hiiimla varmt och kroppen fick som en röd ton efter fem minuter, som tur är har den redan försvunnit!

Nu är de andra tre iväg på Sotarkammaren. Morfar skulle hänga tvätt och slänga in en ny maskin men jag passade på att stanna här och njuta av lugnet som de efterlämnade ^^ Har börjat titta på 'What happens in Vegas', den verkar faktiskt riktigt rolig! Sedan har jag Narnia - Prins Caspian att titta på också men måste ladda ner några codec eller vlc först och det orkar jag inte :p Tänkte leta reda på mormor och morfars bredbands-skiva också så jag kan få lösenordet och koppla upp min dator men jag tror bestämt att jag städade bort den i julas, taskigt värre.

Ikväll är det Sommarfesten hemma på Logen också, känns lite trist att missa men får hoppas på att det kommer fler tillfällen. Just nu är det mormor som är viktigast. Vi lär åka ner mot Karlstad vid ett-tiden sen tar nog jag och mamma en runda på stan eller åker ut till Bergvik, känns lite lång tid att sitta på sjukhuset i fem timmar eftersom mormor är helt slut och mest sover men vi får se hur det blir.

Ha en toppendag,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt