Tack och GODNATT

Inlägget skrevs: 2008-05-17 i: Frida Emelie Klockan: 02:07:36 Kommentarer 2

Vid tio pratade jag med Elin på msn och fick reda på att hon och Klara satt därhemma och tittade på tv så jag bestämde mig för att ta bilen och våldgästa. Vi har suttit och tittat på himla roande klipp på Youtube, tjattrat en hel del och sett en gammal, rolig film. Kommer såklart inte på vad den heter även fast den slutade för femton minuter sen! Hahaa. Klara åkte hem rätt tidigt, var tvungen att anpassa hämtningen med hockeypauserna så det var lite synd. Men vi ska i alla fall ses imorgon bitti vid tio igen, ta en liten vända på stan och uträtta lite ärenden. Precis ringt upp Elin också, snäll som jag är erbjöd jag henne skjuts till jobbet tio i tio imorgon bitti. Fast mest är det för min egen skull kanske, att jag ska hämta mina filmer som jag glömde och att jag överhuvudtaget ska komma upp men äsch. Alla gånger hon och Fanny plockat upp mig, dags för lite payback ^^

Den här snyggingen åkte jag till ;)

Nu ska jag ta och hoppa i säng, hoppas på att sova riktigt skönt och sen inte vakna förrän vid kvart över nio. Det kan nog funka skulle jag tro. Hoppas att ni har haft en trevlig kväll!
Sleep tight,
Skickat av: Emma

Haha, vems bröst är det i bakgrunden? :p

Skickat: 2008-05-17 Klockan: 22:57:03
Skickat av: Elin

hahaha;D tack frippi<3

Skickat: 2008-05-18 Klockan: 14:17:43
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt