Strålande väder

Inlägget skrevs: 2008-05-29 i: Frida Emelie Klockan: 09:01:40 Kommentarer 1
Jag har faktiskt lyckats sova riktigt skönt trots värmen och ljuset. Innan jag somnade tittade jag på ett avsnitt av Grey's, helt perfekt! Nu har jag nyss tagit mig upp ur sängen. Ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning sen ta en promenad bort till Liljeholmen och ta tunnelbanan in till stan. Får se vart jag ska ränna runt, nu skulle Maria inte komma in förrän vid elva så det blir till att gå runt själv och shoppa. Mindre fun men jag överlever ska ni se! Det viktigaste är ändå det jag lovat köpa åt syrran, ett par stay-ups och hårnålar tills ikväll!

Vädret är helt toppen! Strålande sol och inte ett moln på himlen, ser riktigt varmt ut också så det blir nog kjol och barbent idag! Är tydligen värsta toppmötet här också så stora delar av stan är avstängd och de avråder från att man åker bil idag, fuuuun. Men jag klarar nog den biten också :p Hoppas vädret hemma också är strålande och tipp topp nu!

Ha en bra dag,

Skickat av: malin

ja justja.. hm, jag vet tyvärr inte alls vad du kan göra.. eller.. du skulle kunna locka och våga lite grann, sen sätta bak överhåret bara, med typ ett fint spänne eller nåt :)

Skickat: 2008-05-29 Klockan: 16:26:47
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt