Steker i solen ^^

Inlägget skrevs: 2008-05-28 i: Frida Emelie Klockan: 11:48:44 Kommentarer 2
När Maria och mamma kom tillbaka från stan åkte de direkt upp på sjukhuset, de tror att hon kan vara på g att få urinvägsinfektion så var lika bra att kolla upp det innan vi sätter oss i bilen. Jag passade på att lägga mig ute på altanen och steka lite och nu, en timme senare är jag röd/brun och grann! ;p Otroligt vad solen tar, så varmt att jag knappt klarade av att ligga därute! Dessutom var jag lat nog att inte orka ta av mig kjolen så nu har jag ett streck mitt på magen, niiiice javeet! ;)

Johanna och morfar håller på med maten, jag ska nog ut och lägga mig i värmen igen. Passa på att slå en pling till Zandra också tror jag och hoppas på att hon svarar :) Och Malut, jag behöver tips på frisyyyyyr!!

So long,
Skickat av: Malut

men du! vet inte alls vad du ska hitta på med håret :p beror ju helt på vad du ska ha på dig och allt sånt ju :p

Skickat: 2008-05-28 Klockan: 20:18:14
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Anonym

jag ska jobba på Hertz (biluthyrning). ska bli spännande. är lite nervös faktiskt.. men de ska nog gå bra! bra.. gör det!!!! PUSS

Skickat: 2008-05-28 Klockan: 21:39:31
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt