Som en isbit...

Inlägget skrevs: 2008-05-19 i: Frida Emelie Klockan: 16:16:19 Kommentarer 4
Åh jiiiisses. Längesen jag frös så här mycket, hua. Har jobbat i två och en halv timme nu, bra jobbat jag vet ;) Jag skulle alla fall hoppa in och hänga med en kille eftersom hans personliga assistent var sjuk. Först skulle alla på fritids gå ut, jättemysigt. Det regnade, blåste isvindar OCH de höll på att gödsla alla åkrar, fick man sig en ny parfym ;) Sedan blev det mellis och lite lekande hit och dit sen ville han gå ut.. IGEN!! Brrr... Nu har jag precis kommit hem och ska koka mig en stoooor kopp te, sen blire kanske lite sims ;) Måste ju se till att mina gubbar tjänar mycket pengar och får många barn ;p Eller om jag och Linn skulle ses något ikväll, den som lever får se. Ryktas i alla fall om att det blir korvstroganoff hos pappa och det ska bli mumsigt :D

Toppen Linda, fortsätt sådär! Och Elin, se til att uppdatera mer än varannan vecka nuvaaaa ;) Fast ingen slår nog Emma, 3 inlägg på 5 månader. Well done bruden ;)

So long,

Skickat av: Malin

mja, jag vet inte faktiskt, har inte hunnit känna efter så mycket än sålänge :p

haha, vet jag väl :p men har sista träningen med dem den 2a juni så jag kan ta det lugnt sista veckan :)

nej, jag har inte alls mycket för mig.. ligger mest hemma och är dyngförkyld för tillfället.. men har inget för mig hela torsdag, halva fredag och hela helgen :p så hör av dig när du har tid att komma förbi så ordnar vi upp det :D

Puss! (F)

Skickat: 2008-05-19 Klockan: 20:02:53
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Malin

jaa, det suger rätt rejält måste jag säga :(

ah, okej =) men vi kanske kan träffas nåt till helgen? chris jobbar hela helgen så är helt ensam :p

Skickat: 2008-05-20 Klockan: 12:01:21
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Emma

Hellu fetto-frida :) Vad ska du göra imorgon kväll? Lust att ta en prommis kanske?

Skickat: 2008-05-20 Klockan: 18:16:50
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/

Skickat av: Malin

han jobbar dagtid till antingen kvart över 5 eller kvart över 6 :p vet inte riktigt än :p men till helgen ska jag ha piggnat till också, så det kan väl funka? :)

Skickat: 2008-05-20 Klockan: 20:26:00
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt