So you think you can dance

Inlägget skrevs: 2008-05-17 i: Frida Emelie Klockan: 13:29:05 Kommentarer 0
Sitter och tittar på reprisen av 'So you think you can dance Scandinavia'. Hade helt missat att det pågick nu och jäklar vad duktiga de är!  Blev himla glad när slog på tv:n och såg att det gick, så nu sitter jag klistrad där en stund framåt. Blir alltid lika sugen att börja dansa igen när jag får se alla duktiga på tv!

Stekte en hamburgare till lunch också, gött vare. Tur att vi köpte fullkornsbröd igår, känns det i alla fall lite nyttigare. Nu är reklamen slut så nu ska jag lägga mig på soffan igen.




(Källa http://www.aktivioslo.no/bilder/dans/soyouthinkyoucandance08.jpg)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt