Snart på väg igen

Inlägget skrevs: 2008-05-28 i: Frida Emelie Klockan: 10:27:32 Kommentarer 0
Good morning ^^

Imorse blev jag väckt vid åtta, då bev det te och digestivekex på den inglasade altanen som mina söta systrar fixat iordning :) Efter det packade vi, städade i ordning lite sen åkte vi in till stan. Mamma, Maria och Bibbi är på stan en sväng, Maria skulle lämna tillbaka ett par skor som hon köpte igår. När de kommer tillbaka blir det lite lunch, sedan ska vi åka och hälsa på mormor en sväng på sjukhuset innan vi åker vidare mot Stockholm. Har insett att jag förmodligen inte kommer kunna låna Johannas skor heller (om jag inte pressar ner fötterna) så imorgon förmiddag blir det nog till att ränna runt på stan. Ska även köpa någon snygg ögonskugga att ha, sen är nog lösnaglar ett måste också. Känns lite jobbigt att jag inte alls vet vad jag ska göra med mitt hår också, paniiiiiik! Jag menar, känns som att de flesta som är där lär ha varit hos frisör, make-up artister jaa, hela köret.. Men men, vi överlever nog.

Igår eftermiddag efter vi varit på sjukhuset åkte vi ut till mina kusiner. Där bjöds det på grymt god pastasallad! Jag satte mig ett tag i solen på verandaräcket och lyckades till och med bli lite röd den korta stunden jag satt där! Synd att det är strålande sol idag, helt klarblå himmel och vi ska tillbringa hela dagen i bilen..

Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra än heller. Mamma åker tillbaka hit på fredag eftermiddag på obestämd tid. Mormor ska till Karlstad imorgon, de ska försöka sätta in ett nytt dräneringsrör i magen och se om det blir bättre.. Så frågan är om jag ska följa med tillbaka eller om jag ska stanna ytterligare en natt i Stockholm och sen åka upp till Härnösand och Sommarfesten.. Beslutsångest :s Fast får nog först och främst se hur mormor mår efter imorgon, då kanske allt klarnar och blir lättare.

Ha en toppendag,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt