Snart kommer John Blund

Inlägget skrevs: 2008-05-14 i: Frida Emelie Klockan: 22:55:43 Kommentarer 0
Nu ska jag ta och knyta mig, annars kommer jag vara död som en sill hela dagen imorgon och det känns ju inte direkt som någon höjdare när man ska lära småbarn att stava och räkna! Blir uppstigning med tuppen, strax efter 6 sen är det bara att slänga sig in i duschen, greja och käka frukost innan det är dags att åka iväg. Ikväll ska jag göra en god gärning, låta datorn stå kvar här nere medan jag går upp och lägger mig, annars kommer jag ligga och titta på Grey's halva natten.

Ikväll har jag kikat på Grey's Anatomy, har ju inte alls hängt med i nedladdningen så känns lika bra att följa med det som händer på tv:n nu. Kikade lite på 'Frusna män söker' också, mysig serie det dära. Den känns inte alls riktigt som alla andra dejting-dokusåpor, denna känns lite mer genuin. Kanske är det för att man är norrlänning själv, hahaa :p

Ser ut att bli rätt kallt imorgon också, jag ber på mina bara knän för att den eventuellt utlovade snön till halva Sverige inte kommer att falla just här. Vad har vi gjort för att förtjäna detta? Räcker det inte med att vi redan bor i världens minsta, smått deprimerade hålan? Jag som äntligen började se ljuset i tunneln när det blev varmt, skönt och somrigt men nu känns allt sådär jobbigt igen. Som att man lika gärna kan ligga kvar i sängen hela dagen när man vet att det är bitande kallt ute. Aja, nu har jag fått klaga av mig lite så nu får det lov att räcka.

Måste bara passa på att tipsa om denna sida. Hittade den i någon blogg, kommer inte riktigt ihåg vart. Där kan man i alla fall skriva in sin bloggadress för att se hur mycket den är värd.



Sleep tight,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt