Så har halva veckan gått.

Inlägget skrevs: 2008-05-14 i: Frida Emelie Klockan: 14:26:30 Kommentarer 1
Imorse vaknade jag redan vid åtta av att solen tittade in. Smart som jag är hade jag lämnat rullgardinen uppe inatt, tänkte att det skulle bli lättare att kliva upp och ljuset fick strömma in men icke. Jag lyckades snooza hit och dit. Vid klockan 9 vad jag faktiskt på väg att kliva upp men njaee, somnade en liten stund till. Hade bestämt mig för en "dator-fri" dag idag, för att se om min nacke bättrade på sig men ni ser ju hur det gick, inte så bra va. Sara skickade ett sms och ville att jag skulle hjälpa till med en ny design så då blev jag så sugen att starta igång den och pyssla på lite.

Gjorde en igår som hon ratade så om nån är intresserad är det ju bara att hojta till.


Nu ska jag nog kila och äta lite lunch (sent jag vet men så blir det när man sover länge..) så jag är fit for fight med nyladdade krafter när Sara slutar. Kanske att jag hinner fortsätta med mina fotoalbum också, jajjemen ni hörde rätt! När jag väl kravlat mig upp ur sängen tog jag ner alla kort från Thailand/Malaysia och mina två fotoalbum, så nu har jag sorterat alla kort utifrån de ställen vi var på och till och med börjat sätta in några. Den känslan!
Dock måste jag skriva "dagbok" för varje dag och skriva ut men eftersom vi inte installerat vår nya skrivare än (mamma köpte den innan jag åkte till Thailand) så känner jag inte att det är någon jättebrådska.

Ciao så länge!





Skickat av: jennie

Hahah jamen precis ;D klara ska ju inte följa med iallafall ;p fast vi har ju blivit så jäkla många nu fast än ni försvann.. snacka om bomb! drill o flagg har nog aldrig varit så många tro ja ;o

Skickat: 2008-05-14 Klockan: 16:51:58
Bloggadress: http://httpjennsan.devote.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt