Nej nu känns det nästan som att jag pratar i nattmössan

Inlägget skrevs: 2008-05-07 i: Frida Emelie Klockan: 23:31:36 Kommentarer 0
Idag blev en rätt slö dag. Jag var som sagt iväg och åt gräddstuvad pytt med pappa på Matglada Oxen. Efter det tömde jag ut alla mina kartonger i vardagsrummet och ställde upp på matbordet. Oh my, what a mess :s Sen orkade jag inte ta reda på det heller, var tvungen att fundera ett tag på vad jag SJÄLV köpt på mig för skit genom åren; udda glas med fula tryck. När ska jag använda dem liksom? Aja, får väl se till att ha massa fyllefester här och låta folket dricka och krossa de saker jag inte vill ta med mig helt enkelt.

Ikväll har jag och Sofie myst lite. Blev upplockad i hennes (för mig) nya röda jetta, en söt liten sak. Åkte på Härnöhallen och köpte med oss alldeles för mycket gotta till fikabröd sedan hem till mig för att blanda saft. Åkte sedan ner till Sälsten, hade tänkt sätta oss nere vid vattnet men var liiiite för kallt så satt kvar i bilen istället och njöt av den ändå lika fina utsikten :) Efter det tog vi en liten roadtrip, tror aldrig jag sett så mycket av Bondsjöhöjden förut, däruppe hittar jag verkligen inte. Trodde vi skulle åka vilse och fick flera gånger fråga Sofie om hon verkligen visste var vi var, hahaa.

Har trixxat lite med min design också, känns mycket bättre med denna. Den förra kändes lite för färgglad och skrikig, denna känns mer som mig :) Fast känner jag mig rätt lär jag väl lessna snart och fixa mig en ny men men, har ju ändå inte så mycket för mig. Juust Malin, vi får snacka lite mer om din imorgon ;)

Nu ska jag lägga mig och titta på lite Gossip Girl, de nya avsnitten som jag tankat hem under dagen. Kanske att jag måste kika igenom några gamla också, känner att jag glömt bort en hel del. Imorgon bjuder jag på lite bilder från i helgen, ska bara leta fram mammas kamera först med de smaskiga bilderna ;p

Sleep tight



Juuust. Mamma ringde från jobbet tidigare idag så jag ska få hoppa in och vicka i min tvåa på fredag igen, hela dagen. Känns gött med ännu lite klirr i kassan medan resten av folket jobbar så det står härliga till. Kanske jag kan hänga med på nåt i sommar i alla fall innan jag flyttar och blir fattig student :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt