Mysig dag :)

Inlägget skrevs: 2008-05-05 i: Frida Emelie Klockan: 15:44:02 Kommentarer 0
Nu har vi kilat på stan ett par timmar. Hittade en hel del presenter kors och tvärs till folk, mamma passade på att köpa på sig lite egna födelsedagspresenter också. Vi kikade lite på skor men köpte inget, jag har bestämt mig för att försöka dra in lite på shoppandet av kläder och skor, bättre att slita på det man har även om det känns lite tråkigt. Ett par svarta pumps ska jag i alla fall köpa, det har jag bestämt mig för.

När vi kikat färdigt på skor gick vi på Mansion Affection eller vad det heter, den kedjan är bland min favoritaffär - jag fyndar alltid något bland reaborden! Idag blev det en svart snurrbricka med fem söta skålar som stod som i en blomma och så en rund skål i mitten. Köpte åtta glasunderlägg också, de var i glas med vita blommor på - riktigt fina. Känns bättre att lägga pengarna på lite sånt där som jag ändå behöver när jag flyttar, eller kanske inte dödsviktigt men ja, det kändes bra i alla fall.

Vi åkte ut till stugan en sväng, morfar hade klippt gräset så fint. Var varmt och skönt, gick ner till sjön en stund och det var mysigt. Vattnet kändes heller inte alldeles sådär överdrivet kallt och jag blev nästan sugen på ett dopp! Mamma sa att det var mer än 10 grader men det tror jag inte riktigt på.

Nu har jag suttit och rensat min e-mail, himlades skönt var det. Hade 700 mail i inkorgen men nu är jag nere på 60 nånting. Har sorterat i massa mappar så jag vet vart allt är och så raderat en massa onödiga skräpmejl, gamla kedjemejl som för mig är helt onödiga. Nu ska jag och mamma kila ner på stan en sväng till, köpa morsdagspresent till mormor (ett par gångstavar) och så får vi se om det kanske skulle råka bli någon mer shopping men tror inte det ;p

Tjingeling!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt