Men JAAAAAAAAAAA :D:D:D

Inlägget skrevs: 2008-05-24 i: Frida Emelie Klockan: 11:07:23 Kommentarer 0
TACK till någon barmhärtig samarit!! Jag som gått och mått dåligt de senaste veckorna för att min ansökan till höstens utbildningar lyckades bli helt fel.. Till slut insåg jag att ett basår kanske inte är en så dum idé och mer och mer har jag intalat mig att det var för något bra. Tills idag, för en halvtimme sen, när jag startade datorn och såg att jag fått ett mejl från studera.nu, där man skulle gå in och bekräfta sin anmälan och skicka in eventuella kompletteringar. Det var då jag såg, SÅG ATT DE ÄNDRAT MIN ANMÄLAN!! :D:D Wohoo, efter så mycket krångel hit och dit, löften som sedan blev till svar att de inte kunde göra något åt saken! Nu har de i alla fall ändrat min anmälan så jag är med i rätt grupp, de som gått samhälle med matte c, så har en god chans att komma in i höstens klass :D:D Som att jag svävar på moooooln ^^

Nu ska jag locka håret (om jag orkar) och fixa till mig lite. Sedan blir det ner på Agda och promenera med Paraden ner på stan och titta på deras spelning. Efter det ska jag och Malin myyyysa :D:D

PUSS,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt