Inte pigg efter 60 mil i bil

Inlägget skrevs: 2008-05-06 i: Frida Emelie Klockan: 23:01:21 Kommentarer 0
Jag blev väckt vid åtta imorse och hade himla svårt att ta mig upp. När jag väl lyckades var det bara att sätta sig till dukat bord och få i sig lite frukost. Vi sa 'hej då' till mormor och morfar och 9.05 rullade vi ut från Länsmansvägen. Jag började köra, de tio första milen fram till Torsby. Där stannade vi och laddade upp med en massa godis inför hela resan och sedan fick mamma ta över. I Mora stannade vi och käkade varsin sallad på Donken och sedan bytte jag av henne framför ratten och körde fram till Bollnäs, var så himla trött så mamma fick ta över och sedan sov jag ända fram till Njurunda. Drog på mig världens huvudvärk också, not nice. När jag kom hem var det så illa så jag bara ville kräkas.. Proppade i min en stor Ipren och la mig och sov. Vaknade två timmar senare, kände att det inte var bättre och tog en till Ipren och somnade om. Nu har jag nyss fått i mig lite te och två hårdbrödmackor men huvudvärken har inte gett med sig helt. Började även titta på någon kass b/c-film på ettan.

Nu ska jag hoppas i säng och hålla tummarna för att det känns bättre imorgon bitti och att jag inte dragit på mig nån skit nu igen, vill inte bli sjuk. Imorgon ska jag försöka bära ner alla mina kartonger från lillstugan (mamma påstår att det är 3 banankartonger) och vinden med mitt porslin och dylikt så jag kan inventera och se vad jag måste börja köpa. Hittat massa fina möbler jag är sugen på men smörkniv och osthyvel går nog före där :p

Sleep tight

Juuuust, när vi kom hem idag låg 3 feta gröna påsar med 6 filmpåsar i vår brevlåda med alla kort jag framkallat. Så nu är det bara att köpa fotoalbum och börja pyssla :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt