Idiotiskt..

Inlägget skrevs: 2008-05-22 i: Frida Emelie Klockan: 10:41:47 Kommentarer 6
Hrm.. Nu har jag världens tokångest, för att jag gjorde världens dummaste 'ny-vakna' beslut imorse..
Kvart i åtta blir jag väckt av ett Anonymt samtal, självklart var det Älandsbro Skola som ville att jag skulle komma och jobba och vad gör jag? JAG SÄGER NEJ! :s Jag måste vara den dummaste personen. Säger nej till 8,5 timmars jobb för att jag inte visste när bussarna gick och om jag skulle kunna ta mig ut tillräckligt fort.. Suck.. Hade ju varit mysigt att få vara ute och lekt med dagisbarn hela dagen också!! Aja, man lär av sina misstag..

Nu ska jag snart ta cykeln ner på stan och möta Linn och Fanny för att luncha. Fast egentligen borde jag inte få göra det, borde sitta här hemma och skämmas.. Sen ska jag ta tag i gräsklippningen när det är sånt mysigt väder! ^^

Ha en bra dag,
Skickat av: Malin

hon var där nu på förmiddagen och har precis kommit hem :p ligger här på golvet och är helt däckad :p

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 11:14:57
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Malin

haha, nej hon har inte vaknat än, kommer nog ta någon timme innan hon börjar vakna till liv än :p

jadu, mår bättre, men har världens rosselhosta.. inte direkt kul, och det är tänkt att jag ska ha intro imorgon, men tror jag måste sjukanmäla mig där också.. inte så bra om man står och ska hjälpa någon och man slemhostar dem i ansiktet :p inte nåt bra första intryck kanske :p

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 11:43:58
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Emma

i studentens tider är det tillåtet att festa på en torsdag ;)

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 12:52:06
Skickat av: Malin

haha, det var just det jag lyckades göra :p när jag kom hem efter 10 min låg hon och ålade sig på mattan :p men nu ligger hon i en handduk i mitt knä istället =) vill inte att det ska hända en olycka på mig ;p



jo, ifs, men ändå inge kul att slemma på gamlingarna ;p

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 13:01:57
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Malin

haha, ursäkta mig då :p



ja, men var så taskigt också eftersom när jag kom dit så hade de gått därifrån, så får åka dit imorgon istället ;p



åh, det skulle jag också vilja, men har tyvärr lite tight om pengar JUST NU så det blir nog inget av :p

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 16:11:47
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Malin

haha, ja ;p tänkte åka dit vid 11 ungefär :) då lär de ju sitta där :)



haha, okejdå :D

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 17:22:00
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt