Godnatt ^^

Inlägget skrevs: 2008-05-18 i: Frida Emelie Klockan: 00:49:30 Kommentarer 0
Nu är jag hemma. Jag vet att jag är lite småtråkig men jaja. Jag stannade kvar hos Linn och städade lite (efter en mycket lyckad förfest) medan de andra åkte ner på krogen. När vi väl kom ner och betalat in oss ville vi mest hem så fort gjort. Nu är jag hemma. Ångrar faktiskt inget. Var knappt nå folk ute, är ju helgen före löning.. Så nu ska jag ta en macka och sova, kanske jag slipper bakisdag imorgon vilket är det jag helst skulle vilja!! :D:D

Sov gott-puss,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt