Gårdagen i bilder

Inlägget skrevs: 2008-05-30 i: Fotografier Klockan: 10:48:13 Kommentarer 1
Igår vare fettnice att gå på bal, stoooor känsla jämfört med balen på gymnasiet faktiskt :p Har inte fått Marias och mammas bilder än, de som var ännu mer papparazzi än jag men lägger in de jag har än så länge :p



 

1. Pappa och Johanna hemma hos Johanna.
2. Jag i taxin.
3. Jag på Stadshustrappan.
4. Alla diplomander i trappan ner till Blå Hallen.
5. Diplomanderna tågar in.
6. Marskalkarna med alla programs flaggor.
7. Knäppte kort på syrrans namn i programbladet.
8. Alla i Blå Hallen.
9. Johannas klass när de fått sina diplom.
10. Johanna ute på borggården.
11. Alla under banketten i Gyllene Salen.
12. Alla under banketten i Gyllene Salen.

Kommer mer bilder när jag fått dem! Nu blire fixning och sedan till Kungens Kurva. Pust och stön.

See ya,

Skickat av: elin

sååå fin du var:D <3

Skickat: 2008-05-31 Klockan: 19:29:03
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt