Fy bubblan

Inlägget skrevs: 2008-05-11 i: Frida Emelie Klockan: 21:12:40 Kommentarer 0
Nu har jag fått i mig lite av min fetto-pizza, himla gott var det :D Fast nu är jag helt jäst.. Fick dock inte i mig så mycket men det är ju bara att värma sen när man blir mer hungrig. Kikade nyss på Power of 10 och nu är det Sanningens Ögonblick som gäller. Känner inte att jag har så jättestor lust att kika bara så kanske slår på en film snart istället. Skulle behöva lite massage också för är superstel i mina axlar och nacke men nej det går ju inte eftersom mamma som sagt är ute i skogen och jagar bäver.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt