Fridas telefonjour, vad kan jag hjälpa till med?

Inlägget skrevs: 2008-05-18 i: Frida Emelie Klockan: 20:03:57 Kommentarer 0

Rätt och slätt.
Tror jag ska ta och starta någon typ av telefonjour. Här ringer det nästan aldrig och nu har jag knappt hunnit sätta mig ner förrän nästa har ringt. Snart tror jag att halva mammas släkt ringt, söndagsnöjet liksom. Först ringde hennes kusin Agneta, därefter hennes kusin Carina. Sedan har deras mammor; moster Bibbi och moster Norma också hunnit ringa. Jiiiiises och alla får de mötas av samma svar. Hahaa. Klurar lite på design åt Sara också men nu börjar ja få lite torka och ont i huvudet. Fast ska försöka klura lite till tror jag.

Ciao så länge,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt