Framme i storstan

Inlägget skrevs: 2008-05-28 i: Frida Emelie Klockan: 22:11:44 Kommentarer 0
Efter lite stopp här och där anlände vi äntligen till Stockholm runt sju-tiden. Åkte till Maria och packade ut henne och hämtade extranyckel sedan till Johanna där alla våra grejer packades upp. Var ett äventyr att få med allt upp i lägenheten för vi var inte direkt lättpackade med väskor, datorer + en stor spegel från Tobias föräldrar i Härnösand! :p Vi lagade god pastasås med kyckling och mummagrejer till middag sedan har vi degat. Johanna och Tobias har plockat ihop alla kläder inför morgondagen sedan har vi gjort lite manikyr och pedikyr! Fast bara pedikyr för mig eftersom jag tänkte köra fusk på händerna, känner inte att mina naglar befinner sig i dess vackraste tillstånd för studen.. Imorgon blir det uppstigning tidigt för klockan nio ska jag hänga på portarna till affärerna! Köpa strumpbyxor till Johanna, lösnaglar, kanske ett par shorts och så får vi se om något annat slinker ner också. Sedan ska jag möta upp Zandra klockan elva för en fika, förhoppningsvis ute i värmen om vädret tillåter :D Hoppas att jag hinner träffa Emelie en stund också, vore guld värt!!

Nu har jag bäddat och gjort mig i ordning för natten. Har lånat en bok av Johanna också men tror faktiskt att jag ska slå igång min dator och kika på nåt Grey's avsnitt istället, känns lite mer lockande och liiiite mindre ansträngande. Måste ju få min skönhetssömn så man är pigg och fräsch hela dagen/kvällen/natten imorgon också ^^

Sov gott,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt