Ett steg i rätt riktning

Inlägget skrevs: 2008-05-16 i: Slöserier Klockan: 20:48:16 Kommentarer 1
Nu har jag gjort slag i saken. Jag tar mig ju aldrig till Birsta så det kändes lika så bra.
Så snart trillar den här skönheten ner i min brevlåda. Eller njae, lär ju få en postavi men ändå.

Slipper jag komma ner till Birsta (när jag väl tar mig dit) och inse att den är slut igen,
vilket resulterar i ännu sämre samvete eftersom det var en födelsedagspresent från tjejerna.
So this feels gooooooooood :D
Skickat av: Emma

Nä asså ja var tvungen at gå hem rätt tidigt för min vän Erik mådde inge bra så ja fick åka hem med han till mig :p Så ja kan nog aldrig se dig :D

Skickat: 2008-05-16 Klockan: 21:23:58

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt