Ett hopplöst fall...

Inlägget skrevs: 2008-05-19 i: Frida Emelie Klockan: 12:20:45 Kommentarer 2
Jag föll dit, pladask. Jag har läst runt omkring och hört folk (Elin) berätta att de spelar the sims 2, var ju år och dar sen nu känns det så igårkväll när jag satt här i min ensamhet bestämde jag mig för att sätta i skivan och installera. Sagt och gjort, vid elva var det färdigt och sen var det bara att börja. Var nog bland det dummaste jag kunnat göra, blev helt fast och tiden bara rann iväg, när jag tittade på klockan var den redan halv fem och det hade hunnit blivit riktigt ljust ute! Tjugo över nio blev jag väckt av att hemtelefonen ringde tusen gånger, orkade inte kliva upp och svara för tänkte att om någon ville något viktigt var det bara att ringa mobilen och de gjorde det. Var från Älandsbro Skola, frågade om jag kunde komma och jobba ett par timmar i eftermiddag och det är jag alldeles för fattig för att säga nej till. Så nu har jag hämtat hem bilen från stan, duschat, ätit, sminkat mig och är redo för att bege mig dit ut. Börjar jobba klockan ett men skulle vara där lite tidigare så jag kan få lite instruktioner men det ska nog gå bra.


Ha en nice eftermiddag,

Skickat av: Elin

HAHAHA:D told you!!=)

Skickat: 2008-05-19 Klockan: 13:34:40
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/

Skickat av: Linda

haha, sötfrida! nu kommenterar jag iaf som du ville att jag skulle göra ;)

Skickat: 2008-05-19 Klockan: 15:44:22

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt