...

Inlägget skrevs: 2008-05-17 i: Frida Emelie Klockan: 14:49:54 Kommentarer 3
Nu ska jag åka ut till stugan en sväng, förhoppningsvis få den efterlängtade massagen! Tror faktiskt det skulle göra under för min stackars nacke. Känner även att jag börjar bli lite av en panikbloggare nu, det ska jag försöka lägga av med. Blir lätt så när man kommer igång bara. Suck..

Bjuder på en bild från förra sommaren i stugan.


Het javet ;)
Skickat av: Emma

Ikväll ska jag bara ligga i soffan under en varm filt. Fy tusan vilket skit väder det är här! Blä. Hoppas ni får det trevligt ikväll, hälsa alla jag känner :)

Skickat: 2008-05-17 Klockan: 17:03:34
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/

Skickat av: Malin

jaa, bild kommer :)

ska jobba på södra hemtjänsten hela sommaren och åka runt lite :)

Skickat: 2008-05-17 Klockan: 20:06:08
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Malin

jaa, bild kommer :)

ska jobba på södra hemtjänsten hela sommaren och åka runt lite :)

Skickat: 2008-05-17 Klockan: 20:07:10
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt