Dödens dag

Inlägget skrevs: 2008-05-11 i: Frida Emelie Klockan: 18:59:50 Kommentarer 0
Fiiiifan. Det här har verkligen inte alls varit en trevlig dag. Jag blev väckt strax innan 9 av ständiga telefonsignaler kombinerat med dörrknackningar och ringanden. Till sist tog jag mig upp och svarade i telefonen, var Linn som sa att hon stod därnere och ville ha sina bilnycklar. Vilket skämt. Fattar inte att hon pallade åka iväg och jobba! La mig och sov igen, klev inte upp förrän vid två, för att förflytta mig till soffan och tv:n. Inte har jag orkat städa heller, bara börjat plocka lite glas och flaskor. Hua. Funderar på om jag ska ringa och beställa en pizza nu, tjocka rejält. Känner att min kropp behöver fetto-mat och mamma är ute och jagar bäver.

Nu har solen börjat lysa ute också, det är mysigt :) Synd att det inte är så varmt bara.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt