Återfunnen mysteri

Inlägget skrevs: 2008-05-07 i: Frida Emelie Klockan: 11:13:02 Kommentarer 4
God morgon, eller lunch.
Idag känns allt mycket bättre, ingen huvudvärk och inte alltför dåligt väder ute. Jag vaknade vid 9, grejade på lite och sen ringde pappa vid 10 så vi bestämde att han skulle hämta mig för lunch vid halv 12. Håller på att ladda ner lite avsnitt av Gossip Girl, hade helt missat att det kommit fler, så då har jag lite att gotta mig i ikväll. Nu har jag precis varit uppe på vinden. Har insett att det är dags för en inventering av alla mina flytta-hemifrån-grejer som sagt så det var lika bra att plocka ner allt. Två stora IKEA-kartonger, plus allt som låg löst i kartonger. Hade inte insett att jag faktiskt har så mycket grejer.. Och mamma påstår ju dessutom att jag har en 3-4 banankartonger uppe i lillstugan så det ska bli intressant att packa upp allt och se vad jag faktiskt har :) Sedan ska jag noggrant sätta lappar på alla lådor så det blir lätt att hitta sen!

Nu ska jag slänga på mig ett par jeans och lite mascara så jag är redo när papsie kommer.


Just, är jag den klantigaste människan i världen? I julas försvann min mp3 och jag blev i eld och lågar eftersom den var 3 månader gammal. Jag letade och letade helt desperat och insåg till sist att den var borta. Innan vi åkte till Thailand fick jag därför gå och köpa en ny och punga ut med tvåtusen kronor men det fanns inte så mycket mer att göra. Senast i måndags frågade mormor om jag hittat min mp3 men inte, inte. Sen igår när vi skulle lasta ur bilen, då skulle mamma tömma facket bakom förarstolen där vi under alla resor proppat ner alla tomma godispåsar och vad drar hon fram, om inte min svarta, snygga, älskade mp3!!! Lite pissigt känns det ju.. Nu har jag två stycken nya mp3, en samsung och en iPod. Tycker om båda men känns ju lite onödigt men samtidigt kan jag inte välja vilken jag helst vill ha och vilken jag skulle kunna tänka mig att sälja. Suck. Livet är inte lätt.
Skickat av: Malin

jag köper gärna ena av dig :) behöver en tills vi åker till norge :p

Skickat: 2008-05-07 Klockan: 15:43:04
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Anonym

jag har fått boende i Gröndal(liljeholmen), så jag bor väl där så länge jag trivs och så.. men de är inte så stort..ah, fan va nice:)då kan vi ju hänga massor till hösten. de är mest troligt att jag blir kvar.. om jag inte får ett infall att dra till oslo :)ska du jobba i h-sand eller? va glad jag blir, jag är där nu i maj. har du kvar mitt nummer??? RING så kan vi ses när du kommer ner !!! jag förstår de, de blir ju rätt intensivt.. måste få kolla i dina fina album sen ju :D har sett lite kort på resedagboken och på facebook :)ser riktigt najjs ut !

Puss !

Skickat: 2008-05-07 Klockan: 19:58:39
Skickat av: Emelie

jag har fått boende i Gröndal(liljeholmen), så jag bor väl där så länge jag trivs och så.. men de är inte så stort..ah, fan va nice:)då kan vi ju hänga massor till hösten. de är mest troligt att jag blir kvar.. om jag inte får ett infall att dra till oslo :)ska du jobba i h-sand eller? va glad jag blir, jag är där nu i maj. har du kvar mitt nummer??? RING så kan vi ses när du kommer ner !!! jag förstår de, de blir ju rätt intensivt.. måste få kolla i dina fina album sen ju :D har sett lite kort på resedagboken och på facebook :)ser riktigt najjs ut !

Puss !

Skickat: 2008-05-07 Klockan: 19:59:15
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/

Skickat av: sara

fan va snygg design du har :)

Skickat: 2008-05-07 Klockan: 21:00:42

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt