Arvika

Inlägget skrevs: 2008-05-27 i: Frida Emelie Klockan: 13:02:23 Kommentarer 1
Resan ner igår gick bra, perfekt bilåkarväder - inte för varmt, inte för regnigt. Knappt något regn alls faktiskt! Trodde nästan att jag skulle få skavsår i öronen bara som mamma och hennes moster Bibbi tjattrade på, but I survived! När vi kom fram hade morfar nyss hämtat Maria och Johanna på tåget och fikat var framdukat, göttarns. Fikade och grejade på sedan tog vi en promenad bort till sjukhuset för att träffa mormor en stund men hon är himla sliten så jag, mamma, Maria och Johanna stannade bara i tio minuter innan vi tog en promenad hem igen. När alla kommit tillbaka åt vi god fläskfilé i dragonsås med kokt potatis sen kom Niclas, Mia och Jennifer förbi en stund :) Vid tio åkte vi barn ut till stugan och bäddade i ordning. Jag har inte sovit sådär jättegott inatt med tanke på att båda mina kära systrar pratar HÖGT i sömnen, plus att sängen var alldeles för mjuk :s Så slutade med att jag la mig på träsoffan i vardagsrummet och där sov jag som en gud! Imorse klev jag upp vid halv nio och tog en dusch, sedan blev det frukost. Vi kom in till stan vid elva och nu har vi varit och shoppat lite, fast jag köpte bara present till Johanna.

Nu äre lunch, hare gött!
Skickat av: Emelie

jag har inte börjat jobba ännu. börjar på måndag:) så jag är ledig! men hör av dig om du får en liten stund över. så kanske vi kan säga hej iaf :D puss

Skickat: 2008-05-27 Klockan: 18:43:39
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt