Angel Eyes

Inlägget skrevs: 2008-05-30 i: Frida Emelie Klockan: 23:34:16 Kommentarer 0
Precis kikat färdigt på Angel Eyes, som jag låg och lipade på soffan sista delen av filmen! Så himla bra är den! ^^ Nu ska jag greja på lite sen hoppa i säng så jag är pigg och fräsch inför morgondagens äventyr. Man vet ju aldrig vad dagen har att erbjuda ;) Sen känner jag på mig att gamlingpatrullen (mamma, morfar och Bibbi) lär börja stöka någon gång vid åtta imorgon bitti och då störs ju min ljuvliga frid :p

Sov gott,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt