Ändrade planer

Inlägget skrevs: 2008-05-22 i: Frida Emelie Klockan: 17:41:29 Kommentarer 3
Det blev ingen lunch med Linn och Fanny, tog gräsklippningen istället. Kände inte riktigt att jag kunde unna mig ute-lunch efter jag skippat jobb. När de ätit färdigt ringde de och sa att de kände för att hitta på något, sagt och gjort, vi plockade upp Elin och begav oss sedan ner till Birsta! Jag som skulle hålla hårt i pengarna men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Köpte i alla fall pärongrejs så jag kan göra mumsig dricka i mina soda streamer som jag hämtade ut igår ^^

Det blev även lite shopping på Gina Tricot.. Ett blommigt fodral för 129:- och en svart tubkjol för 149:-
Nu är jag nyduschad, ombytt och redo för kalas. Ska snart börja kocka ihop lite middag så den är redo när mamma kommer från frissan.

Ha en mysig kväll,



Skickat av: Emma

Klart jag är taggad för promenad ;D

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 20:24:50
Skickat av: Malin

haha, eller hur? :)



aah, är bara hemma och hostar :p myser med lillan som är helt slut :p

Skickat: 2008-05-22 Klockan: 21:20:35
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Lur

Supersöt Frippi ;)

Skickat: 2008-05-23 Klockan: 08:52:33
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt